Nu kan jag blogga igen!

Det var ju ett tag sen sist nu, drygt 1 vecka va? Men jag har inte haft någon dator så har inte kunnat uppdatera något, då det inte heller fungerar att mobilbogga för mig.. :(
Iaf så har det vel igentligen inte hänt så mycket sen sist.. Ingela har varigt och kollat på Marko igen nu i Torsdags och hon har gjort det hon kan nu, så vi ska börja sätta igång honom igen och se vad som händer helt enkelt.
Sportis har också haft en liten vila i några dagar eftersom han har varigt lite hängig sista veckan, men idag så gick jag en liten sväng med honom och han var piggare igen tyckte jag! :D
Men nu vet ni hur det ligger till, och att jag är tillbaka och jag lovar att försöka blogga super duper mycket nu ! :D

Bild från första dagen tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0