Dagen

Idag så har jag tvättat Crannards svans så nu är den vit igen, skönt. Den var verkligen svart så jag har ens inte borstat den för jag inte vill dra av svansen. Det tog ett tag och det var supersvårt att få bort allt för det var som klistrat och jag fick ta naglarna och dra bort det -.- . Använde sen balsam i så den är mjuk och fin, nu luktar den också kanongott.

Jag har även knappt bloggat nått idag för jag har varit så sjukt irriterad, för jag fota massa och sen såg jag att ja inte hade satt i minneskortet.

Idag så började jag att rida på banan för att han skulle få sträcka ut i låg form, jättefin var han. Han var lite trött och det kan jag förstå för igår gick han ganska långt pass och så var det varmt idag. Sen skrittade jag ut och han var jättesnäll och bara gick på.

snart kanske vi är på tävlingsbanan igen, hoppas hoppas hoppas!









Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

SV: Ja visst är det :D

2011-09-04 @ 18:47:17
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0