Halm/spån

Något jag glömt att berätta är att Marko har börjat stå på halm, sen ungefär en vacka tillbaka. Han är ju väldigt "svår mockad" eftersom han sprider runt allt som en orkan i boxen.. Det kan ta säker 15-20 min att mocka hans box ordentligt medans Sportis som är duktig och lägger sina högar fint längs bak i boxen tar tup 2 min! :D Men när vi har haft halm så har det gått super snabbt att mocka åt Marko eftersom att allt inte sprids ut på samma sätt! :D
Men tyvärr så har inte det fungerat.. :( haha. Marko äter som en liten gris och har huvudet nere konstant! Så tyvärr så ska vi gå tillbaka till spån igen. :( Värkligen synd eftersom man sparade så mycket tid.. Men men, nu har vi iaf prövat. :) Faast jag tycker ändå mera om spån eftersom att jag tycker att det ser mycket fräschare ut och har bättre uppsugnigs förmåga. :D

Vad tycker ni om bäst? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0