Bloggar jag följer!

Bloggar jag följer på blogglovin!
Teamsl.se - Har inte så mycket att säga om den bloggen, tycker den är bäst!

Dressyrmupparna.se - Bra blogg, gillar att de är nya och fina bilder ofta!

Johannagrant.shakemeup.se - Gillar bloggen skarpt, hennes nya häst är också väldigt fint. Och jag beundrar att hon är så stark med tankte på allt som har hänt.

Ponnysanning.blogspot.com - Enligt mig bästa skvallerbloggen, läsvärda inlägg utan att trycka ner nån.

Ponnyhopparna.blogg.se - Har ridit på samma ridskola och då är det kul att se hur de går, gillar deras åsiktsinlägg!

Elviraochklara.blogg.se - Tycker väll bloggen är bra, men inget speciellt. Känns lite korta inlägg och inte många åsiktsinlägg.

Gangsterponnyn.blogspot.com - Tycker från början att den bloggen var helt störd, så mycket överdrift och för mycker taskigt i bloggen. Men ändå läser jag den, hmm ...

Carlssonpataket.blogg.se - Duktig tjej som verkar hantera hästar väldigt bra. Älskar att hon byter design och gör många outfiter.

Liitefinare.blogg.se - Ingen hästblogg men en helt underbar människa som är bäst!

Paow.se - Heller inte en hästblogg men en blogg som jag har gillat skarpt förut men tröttnat lite på.

Hastdiggaren.se - Jättebra blogg, snygg design!

Ridochres.blogg.se - Intressant blogg!

Lindshe.blogg.se - Jättesnäll tjej som jag träffa förut mycket med min syrra när vi åkte båt, nu hänger jag inte ofta med ut med båten.

Nellieberntsson.blogg.se - Tycker hon är duktig för att vara 11år, men stör mig lite på att man inte ser vad hon skriver ibland. Men gillar bloggen!

Ponnyochryttare.se - Gillar hur båda tänker olika, gillar bloggen väldigt mycket!

Equisto.blogg.se - Bra blogg med läsvärda inlägg!

Tavlingsryttaren.se - Läsvärda inlägg, kul att läsa.

Isabellannilsson.devote.se - Gillar bloggen, väldigt fina hästar!
Sen så kikar jag även in på trulsdottern.wordpress.com och ebbaorton.wordpress.com , älskar deras
bloggar!

Men har inte tagit med alla som jag följer på bloglovin för jag ska slut följa massa. Men tror att alla andra är med iallafall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0