23/7-11

Vart ingen bloggning igår eftersom att direkt när jag kom hem från stallet så drog jag hem till Alexandra och sov där tills idag med Vican och Matilda :)
Men idag så skrittade iaf jag och Markoolio ut i sisådär en timme. Han har varigt super gullig och gått fint hela vägen föruton ett ställe han inte ville gå förbi men han gav sej snabbt efter lite övertalning ;) Vi red ner till Rickeby och sen upp till galoppvägen och sen hem igen. :) 

Sportis och jag gick en promenix på 25 minuter. Men usch vad med bromsar det var då! Sponken var hel vild och försökte bara springa ifrån dom jävlarna :@ Usch det är värkligen inte skönt med sommar ibland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0