Upptateringen har inte varit på topp

Jag har inte kunnat blogga något sen igår tyvärr eftersom blogg.se inte har fungerat sen idag har jag varigt med en kompis hela dagen. Men nu ska det förhoppningsvis fungera igen! :D
Igår så fick iaf båda ponnysarna vila. Och idag så har jag varigt ute och gått med Sportis i ungefär 1 timme. Han var super fin idag! :D Pigg och glad och gick på jätte bra hela vägen! :) Markoolio har fått en lös sko -.- Så han fick vila idag. Men det går iaf att rida lungt på honom om det inte blir värre. Hovslagaren kommer inte förens på Fredag så han får gå lite lungt i ett par dar. :)

Tänke försöka ta lite bilder någon dag men det är väldigt svårt, eftersom att det här är en vanlig dag för Sportis och Markoolio och dom inte gärna lyfter huvudet från marken eller så ligger dom och sover... Haha
Det fungerar inte ens om man prasslar med en påse eller visslar, eller ropar på dom, Tips någon? :D


Kommentarer
Postat av: Liborius

ska vi nominera varandras bloggar till blog awards?:) nominera gärna mig till blog star:D

http://www.veckorevyn.com/Blog-Awards/Nominera-din-favoritblogg-till-Blog-Awards

2011-07-04 @ 12:41:33
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0