Ridpass och bus på banan!

Idag så red jag och Marko ner till banan och red lite lektion för Åsa. Vi försökte mest att få honom att mjukna eftersom han är lite stel nu när han bara har gått i skogen 1 vecka. I mitten så var han riktigt fin och hade lagom bjudning, sen så gjorde han en super fin galoppfattning! Han brukar ju ha svårt att fatta ordentligt eftersom han inte riktigt har dem musklerna än. :) I slutet vart han lite trött men han har skött sej och inte gjort några dumheter. :D
Så jag var duktig och gick hem med honom så han fick det lite lättare ;)  haha.
Sen fick han sitt favorit godis- BANAN! :D
Men tro't elöler ej men gottegrisen Sportis gillar faktiskt inte banan så dom får Marko ha ifred :D
Jag och Sportis gick ner till banan så fick han springa lite lös där. Han var riktigt fräch faktiskt! :D Tror det var en hel del bra bilder, som kommer upp här om ett tag när jag har fixat :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mycket, superfin blogg ni också! :)

2011-07-27 @ 21:44:48
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0