hej alla bloggläsare..

Hej alla bloggläsare!
Nu är jag ute med båten, därför så otrolig dålig uppdatering från min sida. Internet har segat och jag har varit sjuk i flera dagar. Inte så kul att man var sjuk och bara tagit de lugnt när de var sol och nu när de regnar så är jag frisk men även sitter inne. Men tur att Maja har hållt igång bloggen, så en stor HISS till henne. Vi kommer troligen hem imorgon fall de inte blir bra väder, och då kommer ja blogga mer.

Crannard har iallafall fått en vila nu och ska få vila ett litet tag till. Han står ute i hagen och en tjej kollar till våra hästar varje dag och känner lite och så. Men ja saknar han...

(har inga bilder här)

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Ställ gärna en massa frågor i frågestunden skriv bar till vem det är inget namn så är den till båda http://ryttareochhast.blogg.se/2011/july/-fragestund-1.html#comment ! :)



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer !

2011-07-10 @ 19:46:12
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0