Rätt tränare är viktigt!

Något ja tycker är väldigt viktigt i ridningen är att ha en bra tränare som man trivs med.
 Jag tränar för Lollo för jag och Crannard utvecklas så mycket på bara en lektion och båda jag och Crannard trivs med henne. Det är jättekul att vu får den hjälpen.

Hoppning så har det förut alltid vart Bea och ska nog fortsätta med henne om jag inte hittar någon annan. Bea tycker jag är jättebra för man lär sig mycket samtidigt man har superkul och Crannard tycker det är kul.
Men inget är helt säkert, men Lollo kommer jag ha kvar så länge jag kan!

Har ni någon bra tränare som ni litar på, vem tränar ni för? Är ni nöjda med eran tränare?

(vet att det är en hästblogg men har ingen annan bild, så nu får ni se hur ja ser ut utan hjälm också)









Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tränar för Louise Sjökvist, världens bästa tränare! Nu har jag inte tränat för henne på ett bra tag då jag blev av med min ponny.. Men ja. Hon är bäst i alla fall! Har lärt mig hur mycket som helst av henne. Hon är verkligen hur schyst som helst, hon är som en kompis/storasyster för mig! :D

2011-08-07 @ 00:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0