Galopp

Tänkte berätta om dagens ridpass på Markoolio nu. :) Vi red ut bort till galoppvägen, där har vi tränat galoppfattningar, och ökad,minskad galopp. I början gick det helt okej, men efter ett tag så började han fjanta sig! Han håller på att dra ner huvudet och tar tag i bettet och bara stretar emot! Höll på att försöka få upp huvudet på honom, men han är nästintill omöjlig ibland! Ibland undrar jag vad jag håller på med? Haha ;) Men i slutet vart han iaf lite lydigare, så då skrittade vi hem igen. :) sportis fick vila. :D

Juste idag ko mitt paket från Hööks :D Kan ladda upp bilder på grejorna sen, när blogg.se lär sej hur man laddar upp bilder igen..

                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Michalovii

fin blogg!! :-)

besök gärna min/ vår ?? :-)

2012-04-10 @ 18:20:42
URL: http://www.michalovii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0