Tillbaka!

Så nu är jag tillbaka igen! Har varigt lite rörigt nu men jag kan berätt lite kort. Det började med att när vi var på hoppträning i Tisdags, iaf så hade vi sadlat och så och då rätt vad det är så reser sej Marko, vi såg ingenting som kunde ha skrämt honom så vi vet fortfarande inte varför han gjorde det. Iaf så när han reste sej så gick han runt och rammlade rätt in i bilen! När han väl kom på benen igen så sprang han iväg en liten bit, men vi kunde fånga honom dirrekt eftersom han bara stod still. Sen när vi går med honom så är han helt som vanligt, han värkade liksom inte ha förstått vad som hänt, och det gör inte vi häller. Det har varigt mycket funderande kring det men vi kan inte komma på något svar varför han gjorde det, villket jag tycker känns riktigt jobbit, att inte veta värför en utav mina bästa vänner helt plötsligt gör en sån sak.. Iaf, Sen dess har vi skrittat honom och gått promenader för att han ska röra sej och inte bara bli dtåendes. Och han har varit riktigt stel sedan dess, så idag så kom min faster Ingela hit (hon är equiterapeut) så hon har känt igensom honom, dvs gett lite massage, akupunktur och så har han fått stått med värmetäcke. Där han har fått mäst stryk ifrån smällen var i halsen över manken och över rumpan. Så nu så ska vi ta det lungt i ungefär en och en halv vecka, sen så kommer hon tillbaka så får vi se om det har blivigt bättre så vi kan sätta igång honom igen.
Så, nu vet ni iaf hur det ligger till, och varför jag inte har bloggat. Men nu så är jag tillbaka! ;)
Ser ni att vi har ny design? Om inte klicka på F5. Är inte världens snyggaste men jag är inte dirrekt proffs på att fixa designer så den får helt enkelt duga tills vi fixar någon riktigt fräsig, men det krävs tid för det också... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0