Tävling imorron!

Hej, har haft fullt upp därav ingen bloggning. Nu är allt fixat till imorgon och hästen är fin, väckaklockan ringer på 06.00 så det blir tidigt. Jag gick även promenad med Crannard i 20min idag och en hund attackera han. Den är oftast lös och har springit efter Crannard fler gånger men aldrig gjort nått, nu attackera den och försökte bita i bakbenen. Tur att det var liten, men jag blir så jävla sur att man har en hund som man inte kan ha koll på och hunden lyssnar inget på sin ägare -.-.  Snäll som Crannard var så gjorde han inte så mycket mer än stampa, fast en gång sparka han till men tror inte han träffa. Min ponny är för snäll! <3
Uppdaterar imorgon med resultat och kanske film, vi får se. Ska försöka mobilblogga lite också men då kan ja inte lägg in bild, men bättre än inget kanske? (:
Och fall någon ska på tävlingen på Roo imorgon och fota , så blir jag tacksam om ni har lust att fota mig!

älskar bilden ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0