Fest i hela skogen!

Idag så red jag ut en sväng med Mackan. Först över ängen sen bort runt grusvägarna och hem igen. Har tränat mycket på galoppfattningar ifrån skritt vilket han har blivit super duktig på! :D Sen har vi tränat kondition och galopperat lite längre sträckor, då har jag ökat och miskat galoppen så att han får atbeta och inte bara dra iväg.
När vi galopperade där mitt i skogen så lyssnade vi på lite musik för att få upp motivationen. ;) Jag hade inte headset
utan hade på högtalare så att jag fortfarande kunde höra vad som hände runtomkring! Bästa låten för idag vart denna. ;)
Sen så var jag ute och busade i skogen med Sponken. Vi gick runt över stockar och stenar och klättrade och hoppade diken+att han hoppade över lite träd som hade falligt över stigen. Och gud så kul han tyckte det var! :D
Han var super pigg och ville springa och man såg hur hela han lyste upp! Lilla sponken.. :) Vi var ute ca 30 min.
Mina hästar är allt bra fina, finast faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: liza

sv; haha nej det är faktiskt månen som blev så när vi tog kort. Har inte redigerat någonting :)

2011-09-02 @ 22:13:24
URL: http://grillchiips.blogg.se/
Postat av: liza

Efterbliven eller vad? Hade ingen aning om att du red? hehe :o

2011-09-02 @ 22:18:09
URL: http://grillchiips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0