Skvallerbloggar!

Vad tycker ni egentligen om alla skvaller bloggar?
Jag tycker att dom är roliga att läsa tills dom går för långt. Ponnysanning tycker jag är bäst då hon inte bara klagar utan skriver bra skvaller. Vissa skvallerbloggar kan bara bli för mycket enligt mig och jag tycker att man inte kan skriva hur man vill och bara klaga på andra.

Jag tycker skvallerbloggen gangsterponnyn är rolig att läsa, men hur borde det egentligen vara att bli så nertryckt på en ganska stor blogg? Det är mycket överdrift i bloggen och nästan inget possetivt, va jag kan hitta. Men bloggen är ändå på ett sätt rolig att läsa, och egentligen roligare än ponnysanning.

 Men samtidigt är Ponnysanning mycket bättre och är inte så taskig och ändå har hon blivit väldigt stor. Enligt mig så tycker jag att gangsterponnyn borde skriva lite mer posetivt, för hon sitter och klagar och är anonym och är nog inte bättre än någon annan. Så ponnysanning är den jag tycker är bäst och som aldrig borde lägga ner.
Vad tycker ni om skvallerbloggar, roligt, elakt, bra osv?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0