Kunde ha gått illa...

Idag så skulle jag och Marko rida ut och trava och galopperat på galoppvägen. Vi kom dit och hann rida en bit. Han var väldigt stark, men annars fin. Sen så när jag travar känner jag hur han plötsligt börjar halta.. Så jag mer eller mindre kastar mej av.. Haha. Kollar hovarna igenting i dom, känner på benen ingenting konstigt där häller. Går lite och springer lite med honom, fortfarande halt men inte lika mycket. Så jag gick ett tag med honom, och då slutade han faktiskt halta! Så jag satt upp och provade trava några meter och han var helt som vanligt och ville bara springa iväg. Men vi skrittade bara hem, eftersom det är bra att han ändå rör sej så att han inte stelnar till så det blir värre. Men shit alltså va rädd jag vart! Men troligen så trampade han bara snett eller något eftersom det försvan så snabbt. Tur var vel det, för nu när det börjar gå bra igen! :D Mamma gick med Sportis och mötte oss, och då kollade hon också och han såg inte halt ut! :) Sportis promenad vart på ungefär 40 minuter. :)

Mina små älsklingar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0