Fina ponnyn!

hej hej!
Vart med kompisar hela helgen och har inte hunnit göra inlägg, men jag får börja göra tidsinställda när ja inte hinner. Men jag har iallafall börjat ta lite galopp på Crannard och ja han är väldigt pigg. Första gången så var de svårt att sitta kvar, för han blev helknäpp. Men jag lät bara han rulla på och ställde inga krav. Sen igår när jag red gick det mycket bättre, först på banan så bocka han lite men sen så red vi ut (jag med min kompis) tog lite galopp i backar. Och jag lät han gå i sin egen takt och ja det gick snabbt, han var skitglad. Det va verkligen skitkul och han älsade de.

Värdens finaste, ni ska bara se hur go han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0