Köpte igår!

Här har jag fotat lite snabbt vad vi köpte hoss en vi kände, vi har även köpt ett till flugtäcke men det är på hästen så det kunde jag inte fota!



Den här boken valde jag just för att jag älskar frihetsdressyr och har lite lust att börja träna Crannard i det. 20kr

Den här boken har jag hört ska vara bra ! 20kr

Kul med övningar som kan hjälpa mig och Crannard! 20kr

Tycker det är spännande att läsa om Horsemanship och jag vill komma närmare Crannard! 20kr

Alltid bra i förebyggande syfte! 20kr

Roliga tips, och kanske lägger in lite tips i bloggen ifrån den här boken! 20kr

Fleecetäcke med hals - 100kr

Flughuva - 20kr

Flughuva
- 20kr


Vintertäcke, jättetjockt och bra!  - 20kr







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0