Visste du att...?

Här kommer 8 "funny factys" om Sportis och Mako :D

Sportis:
♥Han har gått Msv hoppning och dressyr innan han vart sjuk.
♥Han är renlig i boxen, lägger alla sina högar längst bak i boxen, villket är väldigt praktiskt när man ska mocka ;)
♥Jag fick honom när jag var 12 år gammal.
♥Han har väldigt fin och glansig päls, därför får jag ofta frågor om hur mycket pälsglans jag andvänder, fast jag aldrig andvänder det i pälsen, bara i svansen.
♥Jag har aldrig riktigt rammlat av honom, bara två gånger som jag har landat på fötterna :D
♥Han bestämmer alltid i hagen, i förra stallet kallades han "huggormen"
♥Han älskar att pussas, när man står och borstar brukar han böja ner huvudet och puffa på mig tills jag pussar honom, han kan även pussas på komando.
♥Han älskar att åka transport!
Markolio:
♥Hans morfar heter/hette Satan
♥Han är väldigt "grisig" av sej, tex så är det betfor över hela väggen där hans krubba sitter.
♥Han älskar banan!
♥Innan han kom till oss hade han bara varigt i Sverige i ungefär 2 veckor.
♥Han är väldigt klumpig.
♥Han vart mycket körd i Tyskland.
♥Han kan vara väldigt envis.
♥Han gillar inte att vara ensam i stallet/hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0