Today

Idag så har ju Marko somsagt fått vila, men Sportis och jag har gått promenad i sisådär 30 minuter :) Finns inte så mycket mer att säga om det, haha.
Men jag tänkte att hag skulle passa på att berätta hur det ligger till med bloggen nu. Alexandra har ju en liten bloggpaus som ni vet, och min uppdatering har ju inte varit på topp den häller.. 
Men nuhar det blivigt rörigt eftersom att sista lov dagarna ville jag bara ta det extra lungt, haha. Sen så har det varigt rörigt nu när vi har börjat i skolan igen, och jag har varigt väldigt trött eftersom jag inte är van att gå upp så tidigt.. hehe. Men nu när jag börjar komma in i rutinerna så ska det bli bättre, jag lovar! Så nu ska jag försöka ta tag i bloggandet ordentligt så ska ni se att det blir super! ;)

En trött Markoolio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0