snart stallet

Hej hej!
Jag har haft strömavbrott därför det inte ha kommit bilder som jag skulle lägga in. Men jag får försöka fixa med det idag, kanske tar nya? :P
Igår så skulle ja gå ut med Crannard med det började ösregna och han var skitstressad. Så jag vände efter bara några meter. Imorgon får jag äntligen börja skritta, ska bli riktigt skönt faktiskt. Har inte suttit på han på en månad och en vecka :O. Och bilden min syrra la in igår är verkligen oserriös och ja ska nog ta bort inlägget. Ska snart dra mig till hästarna, Crannard ska jag gå en promenad med och kanske rider Diamantur beror på om mamma rider. Ska även fixa banan så den blir jämn och fin, så det får bli bloggande ikväll eller natt ;)

Att bara sitta på din rygg är en härlig känsla och jag saknar det så otroligt mycket, men imorgon då så får jag de igen!



Kommentarer
Postat av: Emilias Hästblogg!

Hej har startat en ny hästblogg, ge den en chans!

Emilia-eemiliaa.webblogg.se

2011-08-09 @ 00:09:43
URL: http://eemiliaa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0