Säkerhetsväst!

Säkerhetsväst är något jag använder väldigt ofta. Jag använder det alltid när jag hoppar och även offtas när jag rider ut på Crannard eller okänd häst. Men när jag rider dressyr så hatar jag att ha det, men har det nu när han är så pigg. Jag tycker det stör mig jättemycket och jag har redan ont i ryggen och tycker inte om att rida med den på banan. Men jag tycker alla borde börja använda det mer då det skyddar väldigt bra och det stör ändå inte så mycket (som ja kan inbilda mig ibland).  Jag har en Race Safe och är jättenöjd med den, den är inte så klumpig som många andra kan bli.
Använder ni säkerhetsväst och när isåfall? vilken använder ni?










Kommentarer
Postat av: klara

sv: aa det skulle jag också tycka, men jag får inte rida på ridbana än, utan bara ute på grusvägar och har ridit på en äng också men då blir hon så taggad så det blir nog inget fint av det ;P Men såfort vi kommer in på ridbana igen så blir det mer bilder! :)

2011-08-31 @ 21:40:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0