Ridhus/ute

Jag har suttit och läst i en tidning som bara handlar om hoppning. Där står det mycket om att många hästar tycker det är läskigt att vara i ridhus och hur man ska träna det. Trivs era hästar i ridhus?
Jag själv gillar ridhus mycket mer men jag vet inte riktigt vad Crannard tycker. Han är väldigt rädd för många läktare, men det tror jag att han vänjer sig med snart. Men jag gillar ridhus mest för att det spelar inte roll vilket väder, och det är skönt. Jag hatar att hoppa ute när det är soligt,då blir Crannard seg och har ingen bra hoppteknik.

Men vad gillar ni bäst, ridhus eller utebana? Är era hästar rädda för läktare, eller överhuvetaget att vara i ridhus?
Bilder tagna från google!

Kommentarer
Postat av: allis

jag tycker om både och! Fast jag föredrar att tävla inomhus :)

2011-08-10 @ 22:05:05
URL: http://allislindgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

På vintern i snökaos kan det ju vara skönt med ridhus, men annars föredrar jag utebana :)

2011-08-12 @ 08:11:04
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0