Nu till hästarna!

Hej ni!
Bloggen går skit just nu, men jag har inte haft sån lust. Det kommer bli bättre det vet jag, och speciellt när jag får sitta på min prins igen. Sen kan ja blogga men vill inte skriva bara meningslösa inlägg så då hoppar jag över att blogga istället. Men jag ska dra mig ner till hästarna nu så bloggar mer ikväll med kanske lite bilder om kameran är laddad ;) Crannard ska jag borsta igenom ordentligt och klippa lite osv, sen gå en liten promenad tror jag. Sen kanske jag kommer rida Diamantur åt mamma som är ute med båten, isf blir det mest att mjukna upp han ordentligt och att han ska lyssna framåt!

Så ser min dag ut!


vet att de är en hästblogg men har inga bilder på mig och Crannard på Amandas dator!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0