Hoppträningen!

Min ponny är grym. Villka framsteg han har gjort på 1 vecka alltså! Han fattade galopp klockrent i från skritt-annars så brukar han bara göra fina fattningar i skogen. Sen så har han hoppat en kombination med kort avstån mellan, han har hoppat trippelbar och skött sej super, förutom att han började sparka lite i galoppen i slutet när han vart trött men det får man ta! Hoppade bana på runt 80.
Finns inte så mycket mer att skriva faktiskt än att min ponny är grym. :)

vart typ inga bilder men mamma har filmat så jag ska ladda upp det i morgon för nu är jag trött. :)

Sen så gick mamma med Sponken i ungefär 30 min, han var pigg han också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0