Helskodda/oskodda byxor

Förut när jag var mindre så red jag alltid med oskodda byxor och trivdes bra med det, tänkte inte direkt på det. Men sen så prövade jag att köpa ett par helsodda byxor, ett par lila kommer jag ihåg. :D haha. Och då kände jag att man jag satt mycket bättre i dom, jag gled inte runt lika mycket i sadeln. Och nu några år senare så har jag bara Helskodda byxor, jag tycker att det är obehagligt att rida i oskodda byxor. haha.
Vad tycker ni helsodda eller oskodda byxor? :D
Båda två kommer från Mountain Horse

Kommentarer
Postat av: klara

2011-08-13 @ 22:08:47
URL: http://[email protected]
Postat av: klara

Råkade skicka en utan text, här kommer texten ;)



Tycker bäst om helskodda, som du sa, man glider inte runt lika mycket :) Men det beror lite på, helskodda blir lättare stela, så det är lite olika :)

2011-08-13 @ 22:10:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0