Dagens ridpass+promenad

Idag så red jag och Marko somsagt ut och galopperade. Värmde upp lite i skogen, klättrade lite och gick på lite små stigar över stenar och rötter. Sen så red vi över åker och upp till grusvägarna. På vägen håll han på och muppade sig lite, bla att han inte skulle gå på vissa ställen men han gav sej när jag petade till honom på rumpan! Sen så började vi trava lite, och sen galopperade vi en bit, Han var ganska så stark, men jag försökte att driva på honom och hålla upp huvudet. Sen på vägen hem så satt jag ner lite i traven och det gick faktidkt bra! :D Han är väldigt skumpig i traven.. Haha :) 
Sportis och jag var ute och gick i 20 minuter, han var pigg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0