Dagens ridpass

Idag så har jag och Marko tränat ordenlig! :D Vi red upp till grusvägarna och har galopperat mycket. Jag har jobbat honom mycket i galoppen också, jag har ökat och minskat mycket, som han börjar bli riktigt duktig på! :D Snart kan han galoppera på stället ;) hehe. Han har varit riktigt dukig faktiskt, ibland så har han dragigt upp huvudet men han har flytigt på fint i galoppen. Man märker också att han har fått mycket mera muskler! Förut när han kom kunde han inte göra en riktig galoppfattning från trav, nu fattar han ordentligt från skritt! :D Sen så red vi upp lite i skogen och hittdae en ny väg över kalhygget, och Marko gick på utan att snubbla överallt, hehe.
Men det är bara att jobba på med andra ord.. ;)
Sportis fick gå en promenad i ungerfär 30 min, gick lite i skogen och runt sättra vägen. Han gick på ordentligt i backarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0