Tyra!

Imorse så gick jag och mamma promenad, hon gick med Tyra så då kunde Crannard lika gärna få hänga med. Tyra är verkligen en gullig och social häst, jättesnäll verkligen. Hon och Crannard hälsa lite också, hon skrek lite men det var ganska lugnt.

Jag sprang även lite med henne och de tyckte hon var kul, hon har riktigt fin trav. Vi gick i ca. 40min och efter så släppte vi ut Crannard och släppte Tyra på banan lite. Hon trava runt men visade inte upp sig så, men hon var söt. Dock måste hon banta då hon ser ut som en rulltårna nu, eller vad man ska säga :P`

Här är lite bilder från dagen, inga bra då jag hade helt fel inställningar och inte hade sån lust att fota!













¨













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0