otur

Idag så skulle jag skritta ut då som veterinären sa. Vi hann rida kanske 30 minuter sen kände jag hur han succsesivt vart mer och mer stel, och tillslut så gick han riktigt orent ! Så det var bara att sitta av och gå hem.
Han är så snäll min lilla gubbe.. Han bara gick med även fast man såg att det gjorde riktigt ont. Usch bland det värsta som finns att se, skulle bara vilja kunna flytta över det onda till mej så han slapp.. :(
Men som tur är så är det det ju inte många dagar tills vi ska till veterinären nu, så tills dess så tänker jag bara promenera, för han måste ändå röra sej lite så att han inte blir stel som en pinne !
Sen så gick jag och Sponken ut och gick i kanske en kvart, han var iaf väldigt pigg ! Fast det var ju mat dags.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0