Kantarell klättring

Idag så var jag och Mackan ute och klättrade omkring i skogen i ungefär 2 timmar! Först så travade och galopperade vi en liten bit, sen så har vi då säker varit i skogen och letat kantareller i säker en timma. Haha vände mej som en liten tant när jag gick där med min lilla påse och plockade svamp, haha. Mackan var iaf super duktig! Lyfte ordentlig på benen och gick snällt när jag gick å plockade svamp, haha. Men det var så typiskt för igår när jag red där så såg jag massor av kantareller! Det var därför jag red tillbaka idag, men då var dom borta ?! Någon eller något måste ha varit där och tagit dom :( hehe
Sponken vilade idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0