Det mesta klart!

Idag så har jag varit riktig duktig och börjat smörja allt och gjort allt fint. Har även satt på tvättmaskin med schabrak, grimmor och lite smått och gott. Jag tänkte att jag smörjer allt nu så jag bara kan pyssla med Crannard imorgon. Har även klippt hans maan lite, och funderar på att raka han imorron men vi får se vad vi hinner.

Jag brukar aldrig planera allt såhär men kände att det var lika bra så jag har god tid på mig, SKÖNT! :D Imorgon ska Crannards svans tvättas osv. Vi ska gå en promenad imorron också, och inte rida. Känner att han kan få vila lite, och bara bli ompysslad och spara på krafterna. 
 
Men hur brukar ni göra, brukar ni vara i tid och fixa allt eller gör ni det i sista stund? Har ni kanske packlista?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0