allt ..

Hej!
Jag har ju haft en blogpause, men vet just nu inte hur mycket jag kommer blogga. Jag känner mig omotiverad med ridningen just nu. Men kan ju berätta lite hur det är med Crannard. Somsagt så var han jättestel i benet igen och vi ringde stickan och han var här i fredags. Han hade fått tillbaka lite men det var mycket bättre, skönt. Om en vecka så ska jag börja skritta lugnt och om 2 veckor kommer han och behandlar Crannard igen, och då ska allt bli bra. Vi har även sålt Demantur till ett jättebra hem så det är riktigt skönt. Det har inte blivit så mycket ridning för min del, men har faktiskt ridit mammas kompis islandshäst. Jag pröva lite, och även hoppa små hindet. Hon är nämligen aldrig hoppad under ryttare och då ville Jessica att ja skulle pröva så det var kul.

Säkert ett rörigt inlägg men har väldigt mycket i huvet nu. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0