Vinst för Sverige!

Var det någon som kollade på livesändningen från Global champions Tour?!
Rofl Göran Bengtson vann! Han var den ända dubbelnollan så ndet vart inte ens någon omhoppning! Nästan en miljon kronor vann han! Man känner sig lite stolt eftersom man är svensk, haha. Han är värkligen grymt duktig på det han gör, och han förtjänade värkligen att vinna! :)

Men något jag tänkte på var att det var väldigt mycket slarvrvridning av många ekipage. Jag säger inte att dom ska vara felfria utan några missar, alla gör ju fel ibland, även den bästa. Men det var flera stycken som vägrade t.e.x. Och mycket slav med vägarna. Fast det var ju iofs en väldigt liten bana (ca 80x25 m) och hindren var 160 höga så det var ju inte precis lätt!
Vad tror ni? Var det mycket slarv eller var det helt enkelt för svår bana?


Såg ni när Judy-Ann Melchior red förrästen? Nästan alla hade knoppat sina hästar eller välfrisserade manar. Men inte hon! Asca-z:s man var lite längre och "ofrisserad" Villket jag tyckte var otroligt charmigt! STOR HISS till henne! :D

                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: klara

Jag kollade! :) Roffe är bara världens bästa! han rider så sjukt bra! :D

2011-06-25 @ 23:46:09
URL: http://[email protected]
Postat av: höhö

HÄSTAR LUKTAR BAJS.

2011-06-26 @ 00:00:32
Postat av: höhö

HÄSTAR LUKTAR BAJS.

2011-06-26 @ 00:00:44
Postat av: Sophie

Jag tycker det var otroligt mycket slarvridning! Och mycket dålig behandling av hästarna, många ryttare höll balansen i tyglarna dessutom. Blir alltid så himla ledsen av att kolla på hoppningen på tv, där ser man ju detaljerna så mycket bättre än om man är där och ser det live. :(

2011-06-26 @ 00:14:03
URL: http://dressyrduon.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag tycker det var otroligt mycket slarvridning! Och mycket dålig behandling av hästarna, många ryttare höll balansen i tyglarna dessutom. Blir alltid så himla ledsen av att kolla på hoppningen på tv, där ser man ju detaljerna så mycket bättre än om man är där och ser det live. :(

2011-06-26 @ 00:14:45
URL: http://dressyrduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0