Ridpasset!


Id
ag så red jag på banan i dressyrsadel. I början var han lite konstig i munnen men jag jobbade mycket tempoväxlingar och så. Så han låsnade ordentligt och var mjuk och fin. Sen i galoppen gick de väll okej men inte riktigt bra förens slutet, då gick han som en klocka. Jag kortade ordentligt på kortsidorna och längde på långsidorna, sen jobbade jag även med förvänd galopp.

Dumheter gjorde han emellan åt när han inte orka, sparka och bocka. Men det är bara att lura han så går det oftast bra!

Har ingen bild på den här datorn, det är nämlingen min syrras. Men inatt har jag ställt in ett tidsinställt inlägg med bilderna, sista delen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0