Presenterar mig, Alexandra

Hej hej!
Jag är sämst på att presentera mig själv men jag kan ju försöka. Jag heter Alexandra och är 14-år född 1996, jag bor med min familj på en liten gård. Dom flesta har nog sett min blogg alexxandrran.blogg.se där jag skriver om min d-ponny Crannard Fushia och det är det jag kommer skriva mest om här också. Ska även lägga in tips, och åsiktsinlägg och lite allt möjligt. Crannard är en Irlänsk connemara född 2005, vi har börjat att tävla lite smått i klasserna LD, LC, LB. Det går lite upp och ner, men just nu tar jag bara Ld Lc för att få in rutin. Men ni får helt enkelt lära känna mig i bloggen och följa oss på bloglovin, ni kan även slänga in en fråga om ni vill veta mer så svarar jag på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0