Lovisedal

Idag så har jag och Alexandra varit på klubbens stora utebana och hoppat! Det var väldigt varm! Rynt 25 grader! Redan när vi kom fram så var Marko svettig efter att ha stått i transporten.. När vi red så var han från början lite seg. Vi värmde upp och hoppade några små hinder. Sen började han fatta fel galopp, som han brukar göra när han blir trött. Sen skulle vi hoppa en oxer med en liten grind över och då vart det tvärstopp! Jag la en volt  och kom på hindret igen men tvärstopp igen! Jag red flera gånger men han ville bara inte men när han till slut hoppade så tog jag ett anat hinder, som han hopppade på direkten! Sen travade jag av och sen skrittade en stund sen så nöjde jag mej. Men jag tror att han höll på såhär bara för att han vart så trött utav värmen eftersom han vart så svettig redan i transporten och sen ut i värmen och hoppa oxå! Snart så ska vi börja hopp träna honom för tränare, så får vi se då. För det värkar inte vara något fel på honom iaf eftersom han att han annars är pigg+ att han fortfarande håller på att testa mig, så man vet ju inte  ;)
Sportis fick vila idag. :) 

 Som vanligt är det fel på blogg.se så jag kan inte ladda upp några bilder! :@

                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0