Lite om mig själv..

Hejsan hoppsan!
Jag tänkte berätta lite m mej skälv,inget jag är särskilt bra på men man kan ju försöka. ;)
Jag heter iaf Maja, jag är 15 år, född 24 Januari 1996-en fah att minnas, så kom ihåg det nu. :)
Den här bloggen kommer drivas av mej och Alexandra, Vi båda har haft egna bloggar förut men nu tänkte vi att varför inte göra en tilsammans? Dubbelt så mycket updatering=dubbelt så mycket besökare? Man kan ju hoppas..
Aja, Jag bor iaf granne men en gård, där har jag mitt egna lilla stall med mina två ponnyer. Sportis hade jag först eller Eibergs Sportsman som han heter.Han är en c-ponny, svart new forest född -94. Vi har förut tävlat hoppning t.o.m Lb och dressyr Lc. Men efter en längre period med skador i benen, har han tyvär blivigt triangelmärkt och håller inte längre som ridhäst. Så nu går vi promenader med honom ist, och han börjar faktiskt bli riktikt pigg igen, men han kommer nog aldrig mer bli någon ridhäst somsagt... Därför har vi nu köpt en till ponny, Markolio född - 02. Han är nyligen importerad från Tyskland, han är en lewitser, skäck. Jag har ännu inte hunnigt tävlar med honom efter som han inte är så rutinerad då han var mäst körd i Tyskland, men nu är vi på gång och snart är det dax att börja tävla honom. :) De är vel det jag har att berätta tror jag om ni undrar över något så får ni fråga så ska jag svara så fort jag kan! :) Låter det intressant? Följ bloggen och du får veta ännu mer och följa våran resa från start! :)
Jag slänger in två bilder på dom.




Kommentarer
Postat av: lisa

*själv hihi

2011-06-24 @ 19:13:23
URL: http://lisaslove.blogg.se/
Postat av: Sabina

Så söta bilder! :)

2011-06-24 @ 23:24:42
URL: http://ddressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0