Veterinären kommer imorgon!

shiiit jag sa att jag skulle blogga ikväll men det visst på natten istället. Jag har inte bloggat på senaste tiden för jag har vart med kompisar och inte riktigt haft så mycket att skriva om.

Crannard är pigg och glad i hagen och är helt underbar som vanligt att borsta osv. Men veterinären kommer idag klockan 10 på morgonen så det blir en tidig morgon, jag som är van att gå och lägga mig 7 på morgonen.
Såg även att det hade gått bra med Marko på atg, skönt!

Imorgon idag fyller även min syster år så då kommer lite släkt så jag ska vara lite social med dem en stund. Men jag kommer även försöka blogga så mycket som det går. Jag kommer även att skriva direkt hur det gick med Crannard, vi får hoppas att det inte är något allvarligt.

Många bloggare har skrivit nu vilka bloggar dom läser, skulle ni vilja att jag gör det och skriva varför osv?


bild från Roslagscupen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0