Påväg hem!

Hej!
Nu är jag påväg hem, jag vet att ja sa att ja skulle hem på Torsdag men när ja var hemma och kollade och va me Crannard ville jag ändå ut igen. För vår båt är ju till salu och man vet inte hur länge till vi har kvar den, så jag ville ta vara på tiden.

Crannard var hur pigg som helst, gick knappt att gå med. Han var rädd för allt spännde sig. Han ska få vila nu ett litet tag till, sen ska jag väll rida igång han lungt.

Jag hängde även med på båten för ja tänkte att ja kan ju blogga iallafall, men det var sämst mottagning. Har suttit och kämpat med massa inlägg som inte har funkat, suck. Är snart hemma, så ha det så bra så länge!


saknar att sitta på din rygg nu <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0