Mupp häst..

Sportis och jag har vart ute och gått i ungefär 25 minuter. Han har varigt pigg och lyssnat bra (till skillnad mot en viss Markoolio..) Vi gick först runt åkern och sen upp i skogen och hem igen. Det var sjukt mycket flugor, usch. Men annars så var det riktigt mysigt. :)
Sen så skulle jag och Muppen (Markoolio) Gå en promenad. Vi skulle gå samma runda var det tänkt men jag han kanske gå 5 minuter innan han lyckades slita sej och galoppera runt gården några varv tills jag öppna stall dörren, då sprang han in där ist... Det är bara för att han ine vill vara utan Sponken, men om man rider då går det minsan bra att vara utan honom! Så jag tog ut Sportis i hagen så fick Muppen stå skälv i stallet ett tag, sen så gick jag och mamma med honom nu ist, då var han mycket snällare. :D

Sportis är snäll.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0