Knäpp ponny...

Skrittade ut Marko idag i ungefär en timme. Gick inte så värtst bra eftersom Marko äe mupp. :P Först såå mötte vi en häst som han tvunget skulle dra efter, han stegrade, sparkade och försökte kasta sej bakåt, slutade med att jag fick hoppa av och gå en bit, när jag hade hoppat upp igen ar dom borta för läääng sen men han skulle ändå tillbaka åt det hållet, suck. Tillsist när han började gå normalt så skulle han bli "rädd" för en sten som har legat där i åratal. När han hade gåt förbi den så gick han fint ett tag och sen rätt vare va så började han galoppera -.- Sen kanske sista kvarten så gick han snällt hem. Svullnaden var lika stor i dag också så vi fortsätter att kyla, men han kommer istället få stå över helgen och om det inte är bättre då så ringer vi veterinären så får vi dom kolla upp det! 
Sportis fick vila. :)

Försökte ta lite fina bilder i går på promenaden men det är inte så lätt när man har en hungrig ponny. Sen så glömde jag ställ ain kameran på skymning så det vart inge bra iaf :/ 
Faast Sportis är alltid söt! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Intresserad av att få ett helt inlägg som handlar om dig i min blogg?

Kika in i min blogg då för att se hur du ska göra!

2011-07-15 @ 09:20:00
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0