hoppas ni förstår...

Förlåt att jag inte är bra på att uppdatera, men det är så mycket tankar i huvet. Crannard tänker jag på nu hela tiden, jag vill veta vad det är vid kotan NU NU NU! Man blir verkligen orolig när det är något fel med sin prins. Jag får verkligen ingen kust att göra någonting. Jag hade tänkt att skritta på Diamantur idag, men nej jag har verkligen ingen lust.

Jag tror inte det är någon större fara med han, men tänkt om det har vart det. Han visar ju ingenting när jag rider mer än att jag känner att han inte är helt bra.

Jag ska bättre mig, för jag har åsikter om massor nu! Det kan ja lova, men jag måste bara skriva ner de också!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0