Har varit på akuten..

Hejsan allihopa! Tönkte bara berätta lite kort varför jag inte har bloggat något. Igår så skulle jag iaf ta in hästarna från hagen (och nej jag hade ingen hjälm) När jag gick med båda ponnysarna och dom helt plötsligt blev rädda för något som blåste till. Så båda kanstar sej framåt, Sponken hoppar liksom förbi mig medan Marko springer rakt över mig så jag rammlar och han antagligen kickade till mig i huvudet, det är det jag minns från skälva händelsen men jag lyckades få in dom i stallet och ringer mamma. Några minuter senare kom hon och då har jag enormt ont i huvudet mår illa och kunde knappast se allt var bara suddigt.. Så vi fick åka in till akuten, där kollade dom mest på huvudet men det värkade inte vara något farligt men jag fick göra en hjärnröntgen för säkerhetens skull. Men som tur var hittade dom inget, så jag fick åka hem igen. Nu har jag bara legat i sängen sen dess, men det är bättre bara det att mitt huvud bultar välfigt mycket, så jag har inte ens orkat gå upp till stallet. Jag kommer inte få rida nu på några dagar, men under tiden så tar mamma hand om hästarna tills jag mår bättre. Vi får se det kanske dyker upp något inlägg om jag orkar men annars så återkommer jag när jag mår lite bättre!
Men nu vet ni iaf hur det ligger till och jag hoppas att ni har det bra iaf och får en trevlig helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0