Snart är vi igång igen!

Idag så har vi kollat Crannards ben och gissa? han är bra igen!
Skitkul att nu veta att jag kan rida och inte ha en klump i magen, så sjukt skönt att allt har gått som det ska. Min ponny och jag är snart igång igen. Nu är jag taggad, vi ska bli bättre, vi ska ha roligt! Sen gick jag även en promenad och beta han lite, jättemysigt. Vi joggade även lite, och fan va han är glad och posetiv. Mina planer nu är att få upp lite mer kondition och bara ha kul, visst vi jobbar och mjukar men nu ska jag mest njuta.

Sen när jag kommer börja tävla lite så kommer jag även att ha kul, inte kräva så mycket utan ha glädjen som fattades i slutet när han va skadad. Han ska känna att han inte har ont och att allt är kul. Nu jävlar är vi igång!
Fast tävling blir det inte på ett tag, kanske om han är igång till roo men det får vi se!

du ät allt jag vågat drömma om , helt perfekt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0