Snabbt inlägg

Idag så red jag och Marko ut. Tränade i intervaller, och han var grymt duktig i galoppen! Han gick gick upp med huvudet och höll balansen skälv istället för att dra ner det och försöka sticka, duktigt ;) Sen så när vi travade på hemvägen så började han halta! Enormt mycket, han satt inte ens ner ena bakbenet! Jag fick som vanligt panik och kastade mej av, och då såg jag att han höll upp benet. Då gick jag och kolla och som tur var så var det vara en sten som hade fasnat! TUR! Så jag tog bara bort den så var det ur värden :) Sen så gick jag en sväng med Sponken på 25 minuter pigg var han :)
Imorgon så börjar jag skolan tyvärr :( Så nu har jag lite grejor att fixa därför hinner jag inte blogga något mer idag..
Men det blir mer i morgon efter att Ingela (equiterapeuten) har varigt här :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: aaaw va glad jag blir :)

2011-08-18 @ 16:44:49
URL: http://jofoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0