Sjuk

Hur kan det komma sig att alltid när man inte vill bli sjuk så ska man bli det? Kände härom dan att jag hade ont ihalsen och idag så fick jag åka hem från skolan för jag håller på att bli mega förkyld.. Usch!
Så idag så red iaf mamma Marko, hon skrittade ut i ungefär 1,5-2 timmar, Marko hade varigt super duktig och dom hade tydligen plockat kantareller. Haha.
Imorgon så ska jag och Marko åka på våran första riktiga hopp träning! Eftersom det är första gången s¨blir det privat, så att Bea kan se vad han kan så ska vi se vilken grupp det blir sen. :)
Jag kommer iaf vägra att vara sjuk i morgon för jag är så taggad på att hoppa nu :D Hehe.
Sponken vilade idag. :)

knäpp häst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0