ridpass+promenad

Idag så tänkte jag hoppa lite med Marko så vi red ner till banan, men han var riktigt seg och ville inte jobba utan försökte hela tiden komma undan och tog ingte hjälperna. Men jag provade att hoppa några skutt med honom och då vart han genast lite piggare, men vi tog bara några i varje varv. Jag tänkte att han kanske kunde vara kissnödig eftersom han ofta är det men inte vill kissa ute när man rider. x) Iaf så dirrekt när vi kom innanför stalldörren så ställde han sig på gången och kissade! :D Haha, så antagligen var det därför eller så kan det vara för att dom har gått ute mycket nu dom senaste dagarna så han kan vara trött däför. Vi får sei morgon, om han värkar pigg annars får han ta det lungt ett tag, men han hade ingen feber iaf. Men jag tror somsagt att det va för han var kissnödig.. xD
Sportis och jag tog en promenix ute i skogen. Super skönt väder var det! Lite kyligt ich blåste så inga kryp! :D Vi gick i skogen pch klättrade lite och sen åkern hem. :) Sen så såg vi en Jääätte stor grävling också som sprang över vägen mitt framför oss! Jag tyckte den var läskig, men tuffingen Sportis hetsar inte upp sej i onödan ;) hehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0