Reflexer!

Något jag tycker är viktigt när det börjar bli mörkt är att använda reflexer så man synns. Jag använder det på Crannard när jag rider ut, men även på snälla Demantur. För tänk om man skulle ramla av och hästen drar iväg, då tycker jag det är jätteviktigt att hästen synns ordentligt. Jag har även en vanlig reflexväst på mig.
Jag kan verkligen tipsa om det här täcket, verkligen bra. Hästen synns runt hela kroppen och det sitter väldigt bra. Mitt täcke som kommer från Horze använder jag väldigt ofta och rekomderar det starkt! Sen kan jag ibland sätta på han benreflexer när det är riktigt mörkt men har ändå jämt på det här täcket.
Täcket finns på Horze!
Vad använder ni för reflexer, eller brukar ni ha det?
och brukar använda vanlig reflexväst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0