Promenad med Crannard

Jag lovade att lägga in lite mer info på kvällen men allt blev så stressat. Jag gick en promenad med Crannard på två timmar och höll på med han i ca. 40min. Jag har ju sätt att han är svullen precis över mulen men nu när jag tog bort huvan så hade han små köttsår under ögat. Så jag fick ta bort där det var skorpor och tvätta rent och smörja. Smörjde lite överallt där insekter hade ätit. Men det är väll så det är på sommaren, antar jag :( .

När jag gick promenaden så var han hel knäpp, han sprang brevid mig och hade inte mycket respekt. Normalt sätt tränar jag han varje dag men det har inte blivit så. Jag fotat även men det var int lätt när han sprang hela tiden och var rädd för allt, sen så hade han sår i aniktet och jag hade smörjt han.  Men han hade kul och var jätteglad och det är det viktigaste. Jag red inte Diamantur för jag skulle grilla med massa kompisar.

Det kommer bilder på dan, men ni kan få ett smakprov. Somsagt va det inte lätt att fota, men hoppas ni blir glada ändå!¨

Men en sak är säker, idag (söndag) går jag med träns!

Smakprov!

lite konstigt inlägg men är trött









Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack desamma:D

2011-08-07 @ 09:26:44
URL: http://juliasdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0