Jag är tillbaka!

Hej alla läsare!
Nu är jag på toppenhumör och det har vart skönt med en bloggpause, skulle ändå aldrig hunnit bloggat för ja har vart på ung 08 som var grymt. Nu till saken, jag tänkte nu komma igång med mina vanlig rutiner och ska börja blogga. Nu när skolan börjar så får jag mer rutin på allt, som på ett konstigt sätt känns skönt. Crannard mår superbra och är kanonfin nu, ska få börja rida igång ordentligt på tisdag! Längtar tills jag och han kommer igång och är på tävlingsbanan igen.
Han har dock mycket energi så han springer och sparkar bakut i hagen jämt. Idag så tror jag det blir ett pass på banan och sen ut, har inte riktigt bestämt. Nu hoppas jag att ja kommer få många ideer om bloggen och kämpa på.
Jag tänker även avslöja att vi troligen snart har en ny medlem i familjen.. ;)

haha inte så fin bild men men...





Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Sv: Klart!:)

2011-08-21 @ 17:11:36
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0